Absolwentka Wydziału Nauk Pedagogicznych Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalizacja – pedagogika resocjalizacyjna oraz dwóch kierunków kwalifikacyjnych studiów podyplomowych w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie – oligofrenopedagogiki oraz wczesnej interwencji – pomoc dziecku i rodzinie. Obecnie w trakcie czteroletniej, podyplomowej Szkoły Psychoterapii w Laboratorium Psychoedukacji posiadającej rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i atestowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Prowadziła liczne spotkania spotkania o charakterze wsparciowym dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym związanym m.in. z trudnościami wychowawczymi i przeżywaniem straty związanej z uzyskaniem diagnozy dotyczącej niepełnosprawności dziecka. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Klinice Psychiatrii i Stresu Bojowego Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie. Pracuje w nurcie psychodynamicznym a swoją pracę poddaje regularnej superwizji. Ze Specjalistyczną Poradnią Rodzinną Dzielnicy Wawer współpracuje w ramach stażu, gdzie prowadzi konsultacje i psychoterapię indywidualną osób dorosłych.